Klachten

Klachtenregeling

Heeft u of uw klant een bestelling ontvangen met schade? Meld schade het liefst binnen 48 uur na ontvangst van het pakket. Om een schademelding sneller te verwerken, adviseren wij u om foto’s van de schade mee te sturen.

  1. Neem contact met ons op via [email protected] of app naar 06 236 405 41. Probeer zo duidelijk mogelijk aan te geven wat de schade is. Wij adviseren u om alvast foto’s te maken van het product, waarop schade zichtbaar is.
  2. Stuur de foto’s en een omschrijving van het defect naar onze klantenservice ([email protected] of 06 236 405 41).
  3. Binnen twee werkdagen ontvangt u van ons een reactie en ontvangt u informatie over verdere afhandeling.
  4. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil/  Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie."